anledning

Godmorgon alla bloggläsare ! :) 
Igår skrev jag inget. Men jag hade verkligen fullt upp och jättestressigt !
Jag vaknade runt elva, och klockan tolv skulle jag iväg mot centrum. så jag fixade mej snabbt, 
Åkte till centrum köpte present , sen skulle vi på fotbollsmatch , kollade på den åt, och sen så. 
Åkte jag hem till issa med emelie. och då var redan klockan halv 5 !
Vi fixade oss sjukt snabbt och skyndade sen oss iväg till festen  . 
som började klockan 6 . Vi hade jättetrevligt ! gratiis lisa ! ;) 
av mej fick hon två halsband och två armband. 
Sen så efter festen gick jag och issa och emelie hem. haha fett läskigt :D 
men de var så nära till issa , dä rmin pappa sen hämtade mej . 
och på kvällen kände jag vekrligen inte för att blogga
var helt slut. :P 
men idag ska det bli ändring. 
klockan ett ska jag på gymnastik som jag tror slutar vid fyra. 
ni får bilder när jah kommer hem. 
förlåt för jag suger på att blogga
PUSS

Kommentarer
Postat av: kimberly & johanna

grattis ni är med i veckans blogg! nu ska ni bara sammla in röster !

2009-08-30 @ 16:55:52
URL: http://tuffstuff.blogg.se/
Postat av: Jasmine Brown

Becka, du har inte godkänt min komentar om fjortisar...? :O men iaf,lägg in fler bilder! Du har ju nästan inga ju!!!¨

Ha typ en i varje inlägg ;)

2009-08-30 @ 17:10:10
URL: http://jasminebrown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0