efter fotbollen

Hej bloggen ! :) 
idag hade ju jag fotboll , kom hem runt sex.
efter det har jag ätit och duschat och nu sitter ja ute i vardagsrummet och softar.
Helt jävla slut med värsta träningsvärken !
bajsigt, men ändå najsigt, för de visar ju att jag tränar. eller nåt . ..

haha Men sen så vill jag ju påminna er om att rösta på mej i vecknas blogg tävling
hos johanna och kimberly och det gör ni här :D

Skolan idag gick prima , Och imorrn e det fucking skolfoto.
nemen tack för förvaningen ! 
vad fan ska ja ha på mej ?? :o haha aja kommer på nåt hoppas jag haa 
Sen när jag skulle gå till skolan tog jag två bilder :P 

ni får dom . :D skit det funkar inte ! !
ni får dom senare . 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0