borde jag blogga ?

hej förlåt för dålig uptadering med dethar blivit så dom senaste vå dagarna . Eftersom min mormor hennes kille, och mina två kusiner har varit hos oss. Jag har gått ut mycket med hundarna och så , och därför har jag helt enkelt inte hunnit . Men nu har alla åkt hem och idag blir det bloggning ! :) Ska förmodligen vara med amadna oxå men det får vi se hur det blir med det . Av olika anlednigar .. ;P haha men idag blir det iaf bättre bloggning lovar ! Kram

Dagens fråga : Är det bara jag som är riktigt riktigt irreterad på folk som säger taskiga saker om folk. t.ex om jag var med en tjej som hette lampa , så säger jag det till hyllan , då svarar hyllan , vaaa är du med henne ? som om de skulle vara nåt fel ? Jag är med dom jag vill och så' är det bara, håller ni inte med mej ?


Kommentarer
Postat av: Amanda Fritzon

hahahaa en lampa och en hylla

hahahahhah

men ja fattar ;)

2009-08-23 @ 13:10:55
URL: http://amandafritzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0