dålig uppdaterni

hejsan !
äntligen lite lugn och ro efter en busy dag ! pjuh .
Imorse stressade jag ganska mycket . Gud det är inte bra ! :P måste sluta.
haha Sen så åkte ja till skolan. började morgonen med att komma på att jag glömt min skåp nyckel. jippie . :/
Irreterande ja ! Men vaktmästan öppna så ja kom åt min böcker. Annars var dan wonderful ! :)

imorrn ska jag till skansen :) Och är så jävla glad för fredrika börjar i min skola imorrn !
hon kom ju inte in innan, men nu gjorde ho de :) Gud va kul :)

sen så idag har jag shoppat , shorts och skor m.m . Ni får bilder sen :D

och jaa... finns det något mer att säga ? nej inte om min dag iaf. sså nytinlägg snart !

puss becka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0