det verkar bättre utanmej

hej bloggen ! förlåt för sämst upptadering idag. 
men imorse fick jag så bråttom !  Vi började halv nio och ja skyndade mej mycke . Sen så gick allt bra i skolan ! :) men sen så sluta vi halv 4. fett sent ! ! de senaste i förra skolan var 2 ? vikken förändrring ! Och nu slutar vi halv fyra´tre gånger i veckan ! :o hur som helst har jag fotboll sen klockan fyra. Och då ska ja hinna få i mej nåt med mat  , åka till plan , och byta om ! På en halvtimme ! :O hahah men ja får väl hitta på nåt. När ja kom till träningen märkte jag att ja glömde mina skor hemma ! åhhhhhhhhhhhhhh så ja fick spela i mina vanliga skor.
men de gick bra . Sen kom ja hem vid halv 7 .i think  Riktigt bra ? nej . :P så fick äta och sen tg jag de t bara lugnt . Imorrn ska ja nog bara tare lugnt. Imorrn får ni bilder ! :) KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0