förlåt

förlåt mej för sån dålig upptadering  !
Men jag har faktiskt en anledning. Igår morse skulle ja åka hemifrån halv 8, så jag hann faktiskt inte . ..
inte så konstigt . Och i skolan gick det jättebra ! hade lite lektioner och så :) hehe ,,
ja efter det tog jag bussen hem direkt för min mormor och hennes kille är hemma hos oss och passar min lillebror medans min mamma och låtsas pappa åker kryssning :)
dom  har med sig sina två hundar. Dom e typ shäfrar , suger på stavning :D
haha men jaa.. vi har gått ut med dom och så .  Och igårkväll kom ooxå mina kusiner så dom har sovit hos oss oxå sså de har vart fullt hus ! Och igårkväll så hade jeppe och sebbe datan , och då fck dom ha den ;P och jaa ... idag ska jah nog spendera tid med dom bara . och gå ut med hundarna och så . Sen så får ni bilder och så ikväll . det kmmer bli dålig upptadering idag oxå , men eftersom dom  bor uppe i norrland e de ju klart jag ska spendera tid med dom när dom e här uppe :) Hörs kram becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0