godmorgon alla söta

Godmorgon bloggen ! :) Jag skulle gått upp klockan 7 , men vaknade istället halv 9  gjrode mej lite stressig men jag kan ta de lugnt. Ska ju inte åka hemifrån först om en kvart och jag är helt klar ! :) hehe . gud asså, tänk att jag börjar i ny skola . Jag kommer gå dit varje dag , och några av mina kompisar kommer inte vara där ! det känns inte bra ! :( kommer sakna alla sjukt mycket ! ! Men nu ska jag inte bli ledsen, utan vara glad :) Så nu ska jag njuta av det sista som finns kvar av sommarlovet innan skolan börjar ! jag börjar kloctkan elva , men har ingen aning om när jag slutar. Men de visar ju sig ;P haha Men nu ska jag ta och lägga in dagens outift, sen ska jag ta o röra på mej . 
Önska mej lycka till ! ;) ha en bra dag
kram becka ♥
tack underbara Johanna för den finaste designen ! :) jättesöt ! ! !! love it ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0