hej

Hej !
Den här dagen har varit full. Inte så stressig, men ändå tempo :) 
Jag vaknade ganska tidigt. Åt brunch , städade, åkte och köpte en kalender till amanda ;)
typ en sommar present , en penna och ett block till imorrn . Då skolan börjar. Börjar ni oxå imorrn ?  
Sen så hade jag min första fotbollsträning klockan fem . 
Var jobbigt men väldigt kul och har bestämmt mej att fortsätta ! :)
 Eftersom emma, linnea mfl går på fotbollen håller jag ju kontakten med dom eftersom dom inte börjar i min skola.
För alla var tvugna att byta skola eftersom våran gamla skola bara gick till 5:an , ja ska alltså börja i sexan . Känns spännande men lite läskigt på samma gång . men de ska nog gå bra. 
har precis ätit och ska nu ta en dusch. Upptaderar senare !
Kram becka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0