kär

hejsan ! Nu sitter jag i min soffa på mitt rum med fötterna på en pall och har det skönt med halo från högtalarna. Idag har jag haft lite tävlingar iklassen , och vi ägde även fast vi inte vann :D ahhaha Sen så har jag vart med issa och emelie ,
alltid lika kul ! vi har typ jaa gjort lite olika grejer , :P Sen så nu har jag dushat och imorrn har ja första fotbollsmatchen . :s fett läskigt ändå .Men de kommer gå bra . Vi kommer äga hallå  ? jag måste städa mitt rum oxå , haha de blir ju så efter ett tag . en dag .... men ändå :P Sen så imorrn ska ja till pappa. Och de kommer bli bättre uppdatering då. Ska skärpa mej .
men nu har jag inget på fingrarna

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är ju också skit fin ! anmäl dig från och med nu ! :)

2009-08-28 @ 07:29:20
URL: http://tuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0