klar

Så , nu har jag duschat . :)
Gud jag kommer inte kunna sova :) haha igår somna jag typ 2, förrigår 4 och förrförrigår 4 :P 
haha men jag börjar ju elva imorrn så de e inge brådis.
Tror jag möter upp isa och emelie på bussen. Men e inte säker :D 
efter en vecka tebax har jag haft typ öroninflammation så jag har tagit typ öron dropp,,
 men igår var sista dan. tack och lov ! Äntligen :) Så obekvämt de e ! jag tänkte berätta lite vilka bloggar jag läser,
 Först och främst mina kompisars ,
 www.amandafritzon.devote.se ,
jasminebrown.se , linzi.devote.se ,
 juliatamiola.blogg.se
iga.blogg.se
och sist men inte minst 
dagarmedsara.blogg.se ,
tror de va alla , men även 
 paow , dessie kissie , mfl :)
 vilka läser ni ? eller kanske tipsa om er egen ?  behöver tips :) 
Och ny design kommer ! Sara ska hjälpa mej för ja fattar inte riktigt , lite fattar jag men inte mycket ! :) haha 
Jag slänger in ett inlägg imorrn bitti ! :) 
Kram becka♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0