pussss

Okej , idag är jag riktigt nöjd ! 
Jag åkte ju som sagt på träningen. det var roligt, men jag var ganska mycket ur form märkte jag. 
så ni vet var ja ju på gymnastik träning och då använder man mycket armar. Och jag har värsta tränings värken i armarna :P haha ;P men de ska bli bättre :D Sen efter tränningen mötte jag och amanda issa och emelie på ben and jerrys , så vi satte oss o åt glass med dom. Amanda du e skyldig mej pengar :D hahah nej men sen så åkte jag en sväng förbi amanda, Sen hem . :) då åt jag och städade min garderob. Fick lite nya kläder .Sen var jag med iga och sara . Riktigt trevligt. Fast var bara med dom en stund. Men jag ska typ kanske va med sara bästvänn imorrn oxå :) hon ska typ kolla på min träning. Ehh , jaa . :P måste typ ha mina träningskläder på sista lektionen imorrn i skolan om ja ska hinna ... Haha slutar halv 4 träningen börjar ju 4 :s haha men jag ska hinna :D 
jaa och sen så har min statestik börjat höja sig. Och jag är med i veckans blogg tävling hos johanna och kimberly, 
kom igen o rösta ! :) här
haha mne nu ska jag fixa mej ,
Sen lägger jag in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0