Undersökning -

Vad tycker Becka egentligen om fjortisar  ?

Jag tycker att det är helt okej att vara fjortis. man gör ju sina egna val .
även fast folk har canada . sss och andra grejer måste man inte vara fjortis.
jag t.ex är inte fjortis.
man är ju oftast fjortis när man är 14 år, men inte alla....

Om vi säger såhär, Ingrid ( slumpmässigt namn) är fjortis. Hon är 13 år och det är 2007.
Och jaa , hon är fjortis - Sen två år senare , 2009 har hon kommit över sin '' fjortistid''
och tycker nu att det är jättetöntigt ! Och säger till vissa som nu är fjortisar,
Men guuud de va ju såå 2007 ! Men asså , vadå de va ju så 2007 ?
men de var ju det för henne - Varför kan inte dom som är 13  /14  2009 få vara fjortisar nu ?
nu är ju deras tid. Det är ju absolut inte så att alla har sin tid! Men asså
de är de ja stör mej på. att folk säger att de e ute. Tydligen inte, det är ju sååå många som är det .
jag tycker låt folk vara fjortisar om dom vill ! ,


 Det här är ju vad jag tycker , vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej ;) asso jag tycker att fjortisar e helt okej elr då inte alla för jag tycker om alla som är sig själva det spelar ingen roll hur dom ser ut vad dom tycker om det e bara att dom bryr sig inte vad andra tycker så jag gillar alla fjortisar som är sig själva som dom som tycker om att vissa sin bröst dom får fan göra vad dom vill precis med '' emosar '' aa dom vågar ha på sig vad dom vill säga vad dom vill , jag gillar alla med en skön personlighet så det spelar ingen roll hur man ser ut tycker jag , puss

2009-08-25 @ 19:58:08
Postat av: det där uppe är från mig XD ! jenny

2009-08-25 @ 19:58:58
URL: http://jeeennu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart får väl fjortisar var fjortisar även om d e helt obegripligt hur man kan vara stolt över att vilja visa sig som totalt borta i huvet, osäker på sin identitet och en som de flesta ser ner på (utom kanske de närmaste kompisarna i bästa fall när d inte är ovänner). De flesta fjortisar (eller wnbs) har ingen självinsikt å ser inte att d själva e fjortisar eller på väg att bli å de har därför svårt att förstå det... några få fjortisar erkänner ändå stolt att de är d och det är lika sorgligt...men, men...d e deras liv...

2009-08-26 @ 01:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0