kvällen består av

Hejsan  ;)
Jag och emelie och issa gick typ ut lite snabbt, ahha jag köpte hubba bubba ,
fyfan vikka bubblor de blev ! hahahhaha skitkul , jag gjorde typ en skitstor :D
men nu har dom åkt hem och under kvällen blir det väl jossan ! :)
vet inte vad vi ska göra . Typ sitta lite vid datan , gå ut i parken  som vi alltid gör . seriöst de e ju typ vår favvo syssla  :D
hahaha nej men vi kommer typ aldrig på nåt , vad brukar ni hitta på ?
 haha vi behöver en ny syssla , eller en till iaf ! så lite tips vill jag ha :D hahah har precis ätit,  jaa. . .
ni kanske får en video när jag kommer tebax, kanske dårrå. Men hare så bra sålänge :)
kram becka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0