daaaaaa dayy

hej ! nu är jag hemma hos amanda. Vi sitter i hennes soffa med en kopp te nån bakelse och kollar på idoool :)
Idag var jag ju på bio med sara . Vi såg den här ... allt för min Syster. Jag tyckte den var jättebra. Den handlade om en tjej som hade cancer o då gjorde hennes föräldrar typ asså dom ''gjorde'' ett barn asså hehe dom gjorde det medeciniskt eller vad det heter, med rör och prover o sånt . :P Sen så typ ville inte det barnet ge sin njure som den här cancer sjuka flickan ville ha . Av en anledning som inte jag tänker berätta. För de e själva handlingen . Men jag tyckte att den var jättebra ! Men sorglig. Jag grät faktiskt. Jag brukar inte göra det , men den här vad så sorlig och de fick mig att tänka tillbaka på saker som hänt .. :( hehe men sen så efter det åkte jag hem till sara en stund. eller vi var ute . Sen åkte jag hem åt mat sen åkte jag bussen till amanda :) Och nu e jag här som sagt. Min buss går härifrån om ungefär en halvtimme..... Så jag ska väl vara lite social nu. :P men tack sara för en underbar kväll jag älskar dej bästavänn . ! Och amanda, självklart du oxå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0