faktiskt

hej ! nu är jag trööööt. men vill ju ändå blogga. Idag efter skolan följde emelie med mej hem . Vi skulle äta nåt innan fotbollen , och då kom jag på , för imorse när jag precis rostat klart min macka dog strömmen . Och vi har inte sattpå den för jag och min brorsa fatta hur man gjorde. Men mamma förklarade men de var så mörkt skåpet så man såg inte , och sen så hade vi gansksa bråtom . Så vi sket i det  och nr jag och emelie kom hem så kunde ju inte vi göra mellis eller nåt  , för vi hade inge el :o haha men min brorsa fick på den sen käkade vi , gjorde lite lite läxa sen åkte vi . När jag kom hem har jag käkat duschat och lite så ... och just nu sitter jag och chattar med amanda  <3 ! hon ska komma och kolla på min match på lördag. Fun fun
och juste idag på biologin skulle vi ut i skogen . jag var med paulina och theo . Fan vad kul vi hade xD man skulle typ göra en ruta på marken 5x5 meter och undersöka'' den typ kolla om de finns mossa, lavar och såna sakkker ! :) hehe våran ruta  varr typ på ett stup . :P haha men de var kul iaf .. vtne vad jag ska skriva, men jag lägger in en bild . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0