hihi

godmorgon bloggen ! :) idag ska jag vara med sara efter skolan . jag ska se om vi hinner till våran bio klockan 10 över 3 . för jag slutar nämligen halv tre. och då kan man kalla det brådis. men vi kan hinna... om jag slutar ca fem minuter tidigare . Som om jag brukar göra på fredagar . det e bara o hoppas annars vetja inte .. vi får väl ta o se nån annan helt enkelt. :P men imorrn har jag tydligen cup fick jag veta i går kväll ... Så vi får se om jag kan komma . Men ja hoppas de . :) sen så jaa.. .det här var min lugna helg, eller helgen jag trodde skulle bli lugn :S hahaha 
men jag får nog ta min lilla tjejträff nästa helg . Vid hallooweeeen :s hahah omg ni kommer vara såååå rädda tjejer . hahha nej ja bara skoja . Men nu ska jag ta o fortsätta . jag ska käka o de ... :P eller vänta , det e bara de jag har var. Får väl se om jag hinner kolla lite på tv då :) Hörs efter bion . Puss becka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0