lång dag

Hej !
hahahahahaha , igår skrev jag ju att jag skulle kolla på ugly betty och desperate housewifes..
Men de var ju inte igår !!!!!!! haha ; P men sen sa min pappa alldeles nyss,
de e ju idag det är det du skulle kolla på igår . ja baa oj :o jag hade glömt det .
tur att han sa det :P

men nu ska jag skynda mej lite och blogga,
för sen ska jag fixa väskan för imorrn och kanske duscha eller nåt :)
men idag efter skolan åkte jag hem , städade lite .
Var med sara :) fast bara i typ en halvtimme ,
för sen skulle hon på träning  . Men vi gick och köpte lite chocklad. För sen när jag kom hem ,
gjorde jag några chocklad kakor , nivet nog , såna som jag åt hos ida ?
hur som helst , min pappa och brorsa love it ! och jag som e så underbar gjorde jag några såna, och städade :) man får berööm :P hehe 

men sen så har jag gått och handlat , mjölk :P men sen skänkte vi 24,50 till räddabarnen :)
de e bra . vi har en burk hemma där man kan lägga lite pengar i ,
sen kan man gå till konsum och lägga dom i en sån där låda :P haha jag vet jag e konstig . men hur som helst .. idag har jag varit duktig :)
Så ikväll ska jag tare lite lugnt kolla på tv och så .

Imorrn har jag träning. Sen ska jag till min låtsas mamma och fira min låtsas syrra michaela som  fyller 17 år :) grattis . men ni ska få lite bilder från dagen . 

jag 


issa och emelie ! :) 

jag och issa bästis :) 

hihi det var lite . hörs sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0