länge sen :(

hej ! förlåt för jag inte har upptaderat under i princip hela helgen . men som jag sa har jag spelat fotbollscup. och kommit hem ganska sent och helt slut. så d har helt enkelt inte blivit av. Men de gick bra på fotbolls cupen  . vi vann alla matcher utom en - finalen :( men vi kom tvåa av 36 st tydligen ! och vann silver ! :) jättekul , eftersom de var min första cup och 11 manna match . :) Sen dagen har väl varit normal ... Varit i skolan efter åkte jag till fotbollen självklart med emelie . :) Sen så kommer det bli jättemycket fotboll den här veckan . Först så i helgen hade jag ju lördag söndag. Idag hade jag . imorrn e jag ledig = läxor på onsdag fotboll , torsdag springa med  fotbollen , och lördag söndag en annan cup . Det blir ganksa mycket så jag kanske borde skippa nån träning i veckan . Fast tror inte jag kommer göra det. . för man måste hålla igång och jag vill bli bättre och tror ändå att jag hinner med läxorna, som alltid går först. men nu tror jag inte ni vill höra mer om fotboll , men jag har en till grej jag vill säga .o de e att amanda kanske ska komma och kolla på min fotbolls cup på lördag om hon itne ska till landet. Hoppas hon itne ska de ... :P haha nej men jag vill att hon ska kolla . Men hur som helst nu ska jag ner och kolla på tv och så .. Hörs kanske imorrn bitti . puss o kram becka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0