alla vakna ?

godmorgon bloggen ! :) 
Jag ska snart nästan börja gå, men jag har bestämt kläder. eller ja ,
jag tar med mej typ tre tröjar till skolan :s
så frågar jag issa och emelie vilken jag borde ha :)
heh , asså vi ska ha skolfoto idag,
de e det och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mej :P


och jag borde faktiskt ta och äta nåt nu . Kanske en risifrutti ? :P
men asså e fett irreterad. Igår kunde jag inte lägga in bilder,
inte länka och inte spara inlägget ! Men nu gör vi såhär istället. 

Rösta gärna på mej i veckans blogg
hos kimberly och johanna och det gör ni
här (jippie de funka ! ) 

hehe men nu ska min morgon få ta och fortsätta mot skolan , eller ja snart mot skolan :D 

Puss becka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0