förlåt mejj

Hej bloggen förlåt för säääämsta upptaderingen ever ! :o Men jag har verkligen inte haft tid. Javet igår skulle ja ha skrivit mer , men jag hann inte . För jag var ju som sagt en stund med hanna robina och marre, sen så skulle alla gå typ , och ja åkte samma buss som marre till centurm , och bytte där . Sen så åkte jag och handla med lillebror och låtsas pappa. Sen åt jag , och sen var klockan mycket. Och jag gjorde mina läxor och kollade på idol .
så jag hann helt enkelt inte . Men idag så efter skolan åkte jag hem till emelie. Kommer typ bli så varenda onsdag. eller .. vet inte men ibland i think . Sen så åkte vi på fotbollen . Kom hem klockan tjugo i åtta, åt sen duscha jag och nu sitter jag här. Och ni ska få some pictures , :)
issa i skolan :)

haha emelie kollar i nån bok, o ba oooooooh ,
hahah nej men de ser ut som de .

matte ....
 
räkna på ... :s haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0