frågestunden

Frågestunden ! 

anonym
Vart bor du ?
jag bor i stockholm 
när fyller du år ?
Jag fyller år i februari , den 16
hur gammal e din bror ? 
jag har två stycken Sebastian 14 och niklas 2
Vart köper du mest kläder ?
ojojoj , hehe hm gina tricot eller nåt :P 
hur mycket får du i månads peng ? :)
ja du runt 100-200 

Manda 
varför börja du blogga ?

jadu , först så började jag för ganska längesen , och tyckte att det var jättekul. 
och sen gillade jag inte min blogg. och tog bort den tog en bloggpaus och nu började jag för jag saknade de ! 

emma K 
gillar du mej ?


de e klart emma ! :) 


Kommentarer
Postat av: Ebba

fråge stund i min blogg

leta i kategorin : )

2009-09-12 @ 20:20:57
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0