g

hej ! fotbolls matchen gick jättebra vi vann med 4-0 och jag gjorde två mål ! :) stolt - ja , ;P men de var ju faktiskt bara min 6:e match . hehe :D men sen så var jag ju med linn och jasmine idag, först åkte jag till linns skola mötte upp henne sen vidare till jasmines skola mötte upp henne , och sen promenerade vi till våran gamla skola. omg vad många skolor idag ? :P hehe hälsade iaf på lite lärare o så . Sen så gick vi till linn . Och på vägen garva vi ihjäl oss, vafan jag har fortfarande ont i huvudet hahahahhahah , ingen fattar utom vi . haha :)
sen så satt vi lite vid datan , sen gick vi på toa. (: HAHAHAHHHAH , iaf.
sen så åt vi , sen skulle ja dra ju ... :D men iaf älskar er bästavänner,  :) ♥
vi måste träffas nästa vecka igen  och jasmine du måste komma på du vet vad ! ! ! ! även fast din släkt kommer .

hehe men nu ska jag chilla lite kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0