hemma

hej !
nu är jag hemma , eller har vart det i nån timme nue ..
Men jag hade ju fotboll oså :) kuuul .

dagen har vart super, asså vi hade typ elevens val o då hade jag nån english song contetst,
ja bba nejj ! man måste sjunga o de . Men sen så man skulle typ skriva en låt
och sen uppträda för den lilla gruppen vi är . o asså de e inte så farligt :P
jag och robina har ju väärsta bästa låten . Haha asså vi har den här girls just wanna have fun ,
fast vi har gjort om den typ om att vi går på zoo , HAHA fett kul . men hur som helt ....

jag har typ aldrig nåt o säga om skolan ,
för asså man har ju typ bara lektioner och ni har väl fått nog av lektioner i skolan .
hehe  de har jag iaf. 

Men efter jag käkade gjorde jag små kakor. Kommer ni ihåg för nån vecka sen när jag var med ida och elsa ? Iaf då hade ida ''bakat'' såna . och då smälter man chocklad på spisen , sen blandar man i corn flakes och häller upp i formar sen in i kylen . Bus enkelt och gott ;) så nu tror jag mina är klara så nu ska jag ta och käka en :D men sen ska jag ta och lägga in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0