hiss dis

 
* tjejkvällar  -   hur mysigt är inte det ? en tjejkväll samlad med alla bästa kompisarna antingen på nåns rum , eller varför inte i ett tält på tomten ? :S haha

* träning
 - jag gillar att träna,  speciellt fotboll

* shoppa -  det är nåt man blir glad av, tycker jag och det är roligt ! och vem vill inte ha fina kläder . ?

*studiedagar, -
 såvida man inte har mycket uppgifter så e de bra !

* mina kompisars bloggar - dom e såå bra :o !!!!!!!!!!!!!!!!!!



* Kallt -
jag gillar inte när det e kallt, eller jo ibland men inte just nu .. fast , ibland om man har varma kläder och om de snöar  ,de kan oxå vara mysigt ... :D hehe

* tråkiga pogram på tv. - när börjar gossip girl , desperate housewifes, och allt de ??

kommer inte på nåt mer ! ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå.. är det inte bra att våra bloggar är bra :P HAHA!

2009-09-22 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0