idag

Hej ! jag vet att det inte blivit så mycket inlägg på dan .. men den har varit bra , skolan var helt vanlig fram till lunch då linn kom dit :) det var kul , hon var med på lunchen och på två lektioner :) hehe
sen så efter skolan åkte issa med hem till mej , ruuuligt :) vi åt typ mellis haha de roliga var att imorse tog mjölken slut, och vi hade ingen juice hemma , utan bara saft / vatten . Och vi håller på med nåt hemma typ nåra byggarbetare så vårat vatten var avstängd. Haha men jag och issa dropppa fram ett glas vatten som vi gjorde till saft och sen så hittad jag en festis. HAHA , men iaf fettkul :D hah , men sen så typ pysslade vi typ gjorde ett par örhängen och två finfina kort. issa fick örhängerna och ena kortet o ja dn andra kortet :) hehe ni ser mitt längre ner. :D Sen så åkte issa hem och under kvällen har jag bara tagit det lugnt . Vi å på donken, för man kan ju inte direkt laga mat utan vatten . hehe  och jaa .. det var typ alllt. Imorrn ska jag till pappa och har fotbolls match lördag och söndag. Linn om du läser det här , så kan jag inte sova hos dej imorrn men kanske på lördag - söndag ?
aja hörs
 


Kommentarer
Postat av: Linn

Okej.. Jag tror inte att jag kan på lördag till söndag. Jag har ju träning till 6 på lördag + att du har match eller vad det var tidigt på morgonen på söndag.. Men kanske nästa helg :)<3

2009-09-24 @ 21:39:09
URL: http://linzi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0