ja du

Hej ! förlåt för typ sämst upptadering ,.. men imorse hade jag bråttom . :o ovanligt .. nej men jag skyndade mej hem till jasmine efter skolan :) vi var där ett tag , snackade lite... om vad ? - haha ingen får veta :o xD men sen så åkte vi hem till mej , var lite med jossan , lagade mat käkade sen åkte hon :P klockan var ju halv åtta och hon skulle blogga .. .haha och på vägen fråga nåra killar om vårt nummer. - nej vi gav inte :P haha sen så jaa. har jag duschat och haft fullt upp .. känner lite att jag har haft bloggtorka men de ska bli mer ! :) hehe men nu ska jag styra upp min mejl 
Puss

Kommentarer
Postat av: Manda

Du e med i veckans blogg !

Nr : 9

2009-09-16 @ 20:55:05
URL: http://loovetrixi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0