ji

Hej ! nu är jag hemma :)
eller ja , jag har vart det i ett tag men jag har käkat o så ..
tänkte oxå säga att jag inte kommer blogga nåt mer under kvällen trorja
för att jag ska göra en clown asså bara färglägga sen så ska jag ju självklart dusha o de...
Men asså jag e jättetrött och slut efter en hååård träning. ni får ursäkta mej
men det blir en paus bara under kvällen! 

imorrn ska jag nog vara med jossan :)
Sen så på fredag ska jag gå på bio med sara efter skolan .
Kanske kan jasmine och amanda och linn följa med ?
eller nåt för sen kanske vi kan sova hos varann tjejer? sara skulle sova hos nån annan ...
Men vi snackar sen :P Sen så på lördag ska jag kanske vara med nån av dom ? 
Sen på söndag. inga planer. Måndag- fredag nada . Men nu ska jag gå piuss


Kommentarer
Postat av: Emma <33

Asså!!! fy fan vad söt du e!!

2009-10-08 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0