jupp

hej ! Nu är jag hemma efter en sjukt rolig kväll med jasmine bästis :) vi åkte till Nacka Forum . Och vi hann faktiskt med att köpa ganska mycket på en timme ! :) Jag köpte ett par jeans /leggings från kappahl , 149 :- och sen en t-shirt från new yorker bara 35 kr :s haha men de var lite enkelt och de behövs. Och jasmine köpte ett par chinos och en t-shirt ! :) hehe  och båda bestämmde att vi skulle ha på oss de nya kläderna imorrn , och de tänker jag ha :)
sen så när jag kom hem så fick jag ett vitt och ett svart baslinne från gina . och de tänkte jag ha under tröjan till imorrn ,  hehe Vi hade iaf skitkul som vanligt . och garva fan ihjäl oss . :P på tisdag ska jag och jasmine och eventuellt amanda ut och jogga. vet inte vart men jag vet ett bra spår vi kanske ska jogga på :) Sen så jaa ... imorrn har jag fotboll så då kommer jag att skriva efter den typ halv 6 eller nåt :P men ni får svaara på vilken färg ni tycker att jag ska ha på tröjan imorrn :P hehe 

men nu ska jag dra godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna Stålnacke

vit

2009-09-29 @ 15:26:09
URL: http://tuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0