morgon inlägg

godmorgon ! :)
nu är jag vaken och halvt redo för matchen . Jag kan säga att jag e trött ! :P hehe
Men de går över när man väl är där .

och jag tänkte berätta lite om igår 
efter skolan så åkte jag till min mammas jobb för attt hämta mina jultidningar
, min mammas jobbarkompis hade köpt. och då stannade ja kvar på mammas jobb för att hjälpa mamma lite . :)
jag hade ändå inget o göra så då gjorde jag det .

Sen åkte jag hem dårå , till pappa och då så åt vi snabbt
och sen så åkte vi iväg mot min brorsas fotbollsmatch . :) Dom vann somsagt ...
men vi fick stå där i en och en halvtimme , och jag frös som fan XD men jag klarade mej , 

sen när vi kom hem kollade vi lite på film och sen gick jag o la mej vid halv 11, :) inte såå sent.

Men nu måste jag börja åka . för vi ska åka kvart över.
Men jag skriver när jag kommer hem Önska mej lycka till ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0