öäskigt

hej nu har precis jossan gått hem , vi satt och drack varm chocklad istället för att gå ut , för de regnade, så sen när vi druckit upp satt vi lite vid datan , oså ba hörde vi värsta skriket flera gånger om . Och de va jätteläskigt. vi ba stängde av ljudet på datan  så kom de igen och igen och vi va fett rädda, sen så gick vi ut på balkongen och lyssna, men då hörde man typ en man. Sen sluta de. :s haha men jag vet ite vad de va . Men min pappa fick följa med ner och till porten för jag följde jossan och våga inte gå själv :D haha men henens pappa stod typ utanför så de behövdes inte. :D men nu är jag typ helt jävla slut och ska bara chilla lite . undra när veckans blogg tävlingen är slut och johanna och kimberly, för jag har mest röster än så länge :D 
Hörs snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0