Sept. 18, 2009

hejsan alla som läser ? :P hehe . bara jag som såg kissie imorse på the voice ? antar inte det ;P Men jag tyckte att det var bra , fast jag såg inte hela  , men gud vad taskiga frågor.. hhaha och vadå att de ska vara svårt att blogga  ? jag menar du e ju tjej .. det e lågt ! men aja , sen så i skolan var allt bra , haha hade bara två st lärare idag, haha de blir så på fredagarna . Sen hämtade jag och emelie min lillebror på dagis , åkte hem var med honom en stund , sen åkte emelie till centrum hon skulle göra nåt , :P och jag åkte på fotbollsmatch . kom precis hem . Min fjärde match , alla har vi förlorat ... men inte den här :) 4-1 . ! ! ! ! ! ! ! :) :) :) :) :) det var väl bra , :D Fast jag gjorde inte mål .. men var nära , men jah gjorde ju ett mål typ min andra match ? och de e ju bra :D
bra jobbat idag tjejer (: ja.. nu har jag duschat och ska ner på fredags mys, hörs morrn , med bilder, för nu hittar jag inte sladden til min usb -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0