tråkigt roligt

hejsan ! idag var jag med jasmine och mandiish , ;) vi hade fett kul . Vi gjorde typ inget ? men ändå : P
haha javet , vi e trååååkiga . nej ja drev vi e roliga :) hahhahaahha vilken humor ja har . 
okej nu skärper jag mej . Idag i skolan gick allt bra , ;) sen efter åkte jag till jasmine. var med henne o manda 
sen så åkte jag hem .. .. . de e min dag , :P myyycket ja gjort ? nej men sen nu sitter jag och lyssnar på musik LOVE IT ! tss :P men sen imorrn e dt typ inget speciellt. jag har fotboll ... Sen så jaa ... jag kommer skriva efter den, 
asså jag e trött ,som ni kanske märker eftersom jag inte skriver ordentligt. :P men nu ska jag spela sims eller nå . Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0